Suchen

The Great Persuasion

Reinventing Free Markets since the Depression

Just as economists struggle today to justify the free market after the global economic crisis, an earlier generation revisited their worldview after the Great Depression. In this intellectual history of that project, Burgin traces the evolution of postwar economic thought in order to reconsider the most basic assumptions of a market-centered world.

Artikelnummer: 978-0-674-50376-2
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Fr. 31.50
decrease increase
Teilen

Just as economists struggle today to justify the free market after the global economic crisis, an earlier generation revisited their worldview after the Great Depression. In this intellectual history of that project, Burgin traces the evolution of postwar economic thought in order to reconsider the most basic assumptions of a market-centered world.

Produktspezifikation
Verlag Harvard University Press
Einband Kartonierter Einband (Kt)
Erscheinungsjahr 2015
Seitenangabe 320 S.
Meldetext Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Ausgabekennzeichen Englisch
Masse H14.6 cm x B22.6 cm x D2.2 cm 434 g
Artikelart M-Text
Autor Burgin, Angus
Schreiben Sie Ihre eigene Bewertung
  • Nur registrierte Benutzer können Rezensionen verfassen
  • Schlecht
  • Sehr gut
Produktspezifikation
Verlag Harvard University Press
Einband Kartonierter Einband (Kt)
Erscheinungsjahr 2015
Seitenangabe 320 S.
Meldetext Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Ausgabekennzeichen Englisch
Masse H14.6 cm x B22.6 cm x D2.2 cm 434 g
Artikelart M-Text
Autor Burgin, Angus
Benutzer, die diesen Artikel gekauft haben, haben auch gekauft

Basic Black-Scholes: Option Pricing and Trading (Revised Fourth)

978-0-9941386-8-2
Fr. 64.00

The (Mis)Behaviour of Markets

978-1-84668-262-9
A Fractal View of Risk, Ruin and Reward
Fr. 21.50
Filters
Sort
display